Hoeveel ruimtes zijn er? Hoe groot zijn de ruimtes? Welke objecten zijn er? - Via welk medium kunnen we het verhaal van elk object het duidelijkst uitleggen. - Wordt de omgeving gekoppeld aan een commercieel project?
Het zijn deze vragen die we jou en onszelf stellen. Na deze analyse hebben we een zicht op welk verhaal we willen vertellen.
2
Planning
In de 360° ruimtes trekken we onze plan. Bij video-implementatie vertellen je graag het verhaal van het object en dat vraagt planning. We spreken data af voor de 360° opnames en de opnames van inhoud.
3
Shooting time!
Op een voormiddag kunnen we de 360 graden beelden vastleggen. We vragen op voorhand om de ruimtes mooi te maken - hou rekening met hoe een bezoekers in real-life te ruimte betreedt.
Ook op deze dag wordt de inhoud vastgelegd.
4
Editing
Alle beeldmateriaal wordt verwerkt en geïmplementeerd in de virtuele omgeving.
Goed om te weten is dat elk beeld eerst individueel wordt geoptimaliseerd alvorens het wordt getoond.
Na één feedback moment passen we de details aan. We gaan voor een product dat AF is!